Cambridge Success Logo
Cambridge Success Logo
Gradinita Cambridge O opțiune excelentă pentru părinții care doresc ca ai lor copii să aibe un avans în învățarea limbii engleze. În acest tip de grădiniță, copiii sunt primiți într-un mediu plin cu vorbitori de engleză, permițându-le să-și dezvolte abilitățile lingvistice în mod natural și fără efort.

Oferta Educațională

Abordăm fiecare copil ca fiind unic, cu talente și abilități speciale și un stil de învățare individual.

Recunoaștem că preșcolarii se dezvoltă și învață în moduri diferite și în ritmuri diferite și credem că toate domeniile de învățare și dezvoltare sunt la fel de importante și interconectate.

Îi vedem pe copiii noștri ca elevi competenți în mod natural încă de la naștere, rezilienți, capabili, încrezători și siguri de sine și am conceput un program care să se bazeze pe aceste calități, dezvoltând relații pozitive de susținere pentru a alimenta o abordare curioasă a învățării în care greșelile sunt privite ca o parte importantă a procesului de învățare.

În educarea copiilor noștri, pentru a deveni elevi puternici, responsabili și independenți, profesorii noștri recunosc că mediul de învățare joacă un rol cheie în susținerea și extinderea dezvoltării unui copil.

Curriculum-ul Cambridge Early Years oferă o abordare holistică care se concentrează pe copil și conectează dezvoltarea lui cu lumea și oamenii din jurul lor.

Programa oferă un set cuprinzător de stadii de învățare care oferă o structură pentru predare și învățare în trei etape:

  • Early Years 1 (EY1) (pentru vârstele 3-4),
  • Early Years 2 (EY2) (pentru vârstele 4-5)
  • Early Years 3 (EY3) (pentru vârstele 5-6/7)

Stagiile de învățare reflectă etapele de dezvoltare bine stabilite pentru învățarea copiilor cu vârste cuprinse între 3 și 6/7 ani.

Etapele nu pot fi niciodată un indicator precis al ceea ce poate face fiecare copil. Fiecare copil are propria cale de dezvoltare, care este modelată de mulți factori, inclusiv de experiența lor personală și cea de origine.

Nivelul actual de cunoștințe, înțelegere și abilități ale unui copil trebuie întotdeauna să fie luat în considerare la planificarea următorilor pași.

Curriculum-ul Cambridge Early Years este un instrument de planificare și etapizare de învățare din cadrul acestuia și este conceput pentru a promova progresul în învățarea de la varsta de 3-4 ani și în continuare în învățământul primar.

Acesta permite dezvoltarea cunoștințelor, înțelegerii și abilităților printr-o abordare spirală: prin revizuirea și implicarea cu subiecte și abilități la niveluri mai profunde și în contexte diferite de-a lungul etapelor.

În conformitate cu misiunea, viziunea și obiectivele generale ale Centrului Educational “Cambridge Success” , programul curricular Cambridge Early Years își propune să:

  • Ofere un mediu de învățare sigur, în care toți copiii se simt apreciați și susținuți
  • Ofere o bază sigură prin furnizarea de oportunități de învățare și dezvoltare planificate în jurul nevoilor și intereselor fiecărui copil, evaluate și revizuite în mod regulat
  • Facă din învățare un proces distractiv, semnificativ și antrenant în care elevii sunt implicați activ
  • Lege învățarea la clasă de lumea din afara clasei
  • Asigure calitatea și coerența programului de la începutul anilor, astfel încât fiecare copil să facă progrese 
  • Formeze un parteneriat strâns cu părinții, ținându-i bine informați cu privire la progresul copilului lor și orice domenii în care ar putea fi nevoie de sprijin suplimentar
  • Să pregăteasca copiii pentru intrarea cu succes în clasa I.



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage


PROGRAM NORMAL

PROGRAM: 8:00 - 13:00

Vârste: 2 - 6 ani

Mic-dejun

Gustare

Prânz


PROGRAM PRELUNGIT

PROGRAM: 8:00 - 17:00

Vârste: 2 - 6 ani

Mic-dejun

Gustare

Prânz

Program de somn

Gustare

Predare Bilingv Română-Engleză


PROGRAM PRELUNGIT CAMBRIDGE

PROGRAM: 8:00 - 17:30

Vârste: 2 - 6 ani

Mic-dejun

Gustare

Prânz

Program de somn

Gustare

Jocuri în limba engleză

Dezvoltare personală cu muzică și dans

Curs de Limba Engleză Cambridge - 1 ședință / săptămână

POPULAR
WordPress Pricing Table Plugin

Conținutul curriculumului este împărțit în șase domenii:

1. Comunicare, limbaj și alfabetizare

Dezvoltarea alfabetizării implică încurajarea copiilor să citească și să scrie, atât prin ascultarea celorlalți citind, cât și prin încurajarea lor să înceapă să citească și să scrie singuri. Copiilor trebuie să li se ofere acces la o gamă largă de materiale de lectură – cărți, poezii și alte materiale scrise – pentru a le aprinde interesul.

Vorbirea, ascultarea, citirea și scrierea sunt cruciale pentru dezvoltarea timpurie a copiilor. Să le arătăm importanța limbajului prin activități distractive și să îi încurajăm să se angajeze cu o gamă largă de texte ajută la aprinderea unei curiozități pentru învățare pe parcursul vieții.

Deși programa Cambridge este concepută pentru predarea și învățarea în limba engleză, sărbătorirea limbii materne a elevilor este, de asemenea, foarte importantă.

  • Ascultare și atenție: Copiii ascultă cu atenție în diferite situații. Ascultă povești, anticipează evenimentele cheie și răspund la ceea ce aud prin comentarii, întrebări sau acțiuni relevante.
  • Înțelegere: Copiii urmează instrucțiuni care implică mai multe idei sau acțiuni. Ei răspund la întrebări despre „cum?” și „de ce?” pe baza experiențelor lor sau în legătură cu povești și evenimente.
  • Vorbirea: Copiii se exprimă eficient, folosind corect formele verbale de trecut, prezent și viitor. Ei dezvoltă propriile narațiuni și explicații, conectând idei sau evenimente.

Obiective cheie până la sfârșitul EY3:

  • Lectură: Copiii citesc și înțeleg propoziții simple, folosesc cunoștințe fonice pentru a decoda cuvinte și citesc cu voce tare. Demonstrează înțelegere prin discuții despre ceea ce au citit.
  • Scriere: Folosesc cunoștințe fonice pentru a scrie cuvinte, inclusiv unele neregulate. Scriu propoziții simple, inteligibile pentru ei și ceilalți.
 
2. Expresie creativă

Expresia creativă le permite copiilor să își comunice ideile și să-și dezvolte imaginația prin artă, muzică, dans și dramă. Aceasta reunește abilități și procese cognitive din întregul curriculum.

  • Explorare și utilizare a materialelor: Copiii cântă, dansează și creează muzică. Experimentează cu diverse materiale, instrumente și tehnici, explorând culoarea, designul, textura, forma și funcția.
  • Imaginație: Copiii folosesc materiale în moduri originale, își reprezintă ideile și sentimentele prin artă, muzică, dans, joc de rol și povești.

Obiective cheie până la sfârșitul EY3: Dezvoltarea creativității prin cântece, dans, experimentare cu materiale și exprimarea ideilor originale.

 
3. Matematică

Matematica oferă oportunități de a exersa abilități precum numărarea, rezolvarea problemelor simple și descrierea formelor, spațiilor și măsurilor. Prin jocuri, copiii descoperă importanța matematicii în viața de zi cu zi.

Obiective cheie până la sfârșitul EY3:

  • Numere: Numărare de la 1 la 20, recunoașterea ordinii numerelor și rezolvarea problemelor simple de adunare și scădere.
  • Forme și măsuri: Compararea dimensiunilor, greutății, timpului și banilor, recunoașterea tiparelor și utilizarea limbajului matematic.
 
4. Dezvoltare personală, socială și emoțională

Această zonă sprijină bunăstarea copiilor și le dezvoltă stima de sine, încrederea, capacitatea de a interacționa și prieteniile.

  • Încredere în sine: Copiii își exprimă ideile și aleg resursele de care au nevoie pentru activități.
  • Gestionarea emoțiilor: Înțeleg sentimentele proprii și ale altora, respectă regulile și își adaptează comportamentul la diferite situații.
  • Crearea de relații: Cooperează, țin cont de ideile celorlalți și formează relații pozitive.
 
5. Dezvoltare fizică

Programa încurajează dezvoltarea abilităților motorii prin joc și exerciții, promovând o viață activă și sănătoasă.

  • Mișcare și manipulare: Control și coordonare în mișcări mari și mici, utilizarea echipamentelor și instrumentelor cu precizie.
  • Sănătate și igienă personală: Înțelegerea importanței exercițiilor, dietei sănătoase și igienei personale.
 
6. Înțelegerea lumii

Curiozitatea naturală este încurajată pentru a-i ajuta pe copii să exploreze și să înțeleagă lumea.

  • Oameni și comunități: Copiii discută despre asemănări și diferențe între familii, comunități și tradiții.
  • Lumea: Observă și descriu caracteristici ale mediului, ale obiectelor și ale ființelor vii.
  • Tehnologie: Recunosc și folosesc tehnologia în scopuri specifice.

Obiective cheie până la sfârșitul EY3: Explorarea lumii prin observare, comparație și utilizarea tehnologiei pentru învățare